Reklamacje
W przypadku wad lub niezgodności towaru z ofertą, Kupującemu przysługuje uprawnienie do reklamacji towaru poprzez zawiadomienie sprzedającego drogą poczty elektronicznej na adres e-mail info@feminasklep.pl lub pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny sklepu: Femina shop sp. z o.o.
ul. J. Piłsudskiego 54
38-400 Krosno
Kupujący składając reklamację może zażądać od Sprzedawcy wymiany zakupionego towaru na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady.
Kupującemu przysługuje również prawo do żądania obniżenia ceny chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
W przypadku uznania, że wada jest istotna bądź, gdy Kupujący składa kolejną reklamację wcześniej naprawianego bądź wymienianego towaru, Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy.
Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
adres do korespondencji, a także adres e-mail oraz numer telefonu;
przedmiot reklamacji;
przyczynę reklamacji;
podpis. (własnoręczny podpis w przypadku reklamacji składanej pocztą
Sprzedawca odpowiada za wady fizyczne lub prawne sprzedanych towarów jedynie w przypadku stwierdzenia wad przed upływem dwóch lat od dnia otrzymania towaru przez Kupującego.
Reklamacje rozpatrywane będą przez Sprzedającego niezwłocznie od daty ich otrzymania.
O rezultacie reklamacji Sprzedający poinformuje Kupującego na adres e-mail, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku korespondencji listownej – na adres wskazany przez Kupującego.
W razie uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zobowiązuje się uzgodnić termin i tryb wymiany rzeczy będącej przedmiotem reklamowanej rzeczy.